زیباترین ها ...

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

زیبا ترین گل ها ، همیشه چیدنی اند !



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت19:51---1 آبان 1391
گل سنگ
پاسخ:هه ... گل سنگ ... چه باحال ...


EMo BOy
ساعت9:38---30 مهر 1391
امروز روز سرنوشت ساز منه



اگه امروز زنده از زیر عملت امدی بیرون منم زنده برمیگردم خونه



وگرنه خداحافظ برای همیشه...



همون یه دلیلی رو که دارم داری ازم میگیری؟



چرا خدایا؟



گناه کردم؟



منم بکش بذار اون زنده باشه



چرا من؟



چرا؟



خداحافظ...



اگه امشب مطلبی نوشتم یعنی هم من زنده ام هم اون



وگرنه خداحافظ...



EMo BOyهم داره برای همیشه میره



رفتن بدون بازگشت...



خداحافظ...


پاسخ:وای خدا نکنه امو بوی عزیز.... این چه حرفیه ... ایشاءا... که شقایق خانوم هم زنده و سر حال از زیر تیغ جراحی بیرون میاد... بعدشم مرگ و زندگی همه ی ما ادم ها دست خداست .... به این ایمان داشته باش... کار خدا بی حکمت نیست ...


EMo BOy
ساعت9:26---30 مهر 1391
اره ما گناهکارا دعامون اثر نداره

نمیتونم امو بودنمو بذارم کنار اخه میدونی الان 7ساله که امو هستم

بعد قسم خودم تا اخرعمرم امو باشم چه امو نباشم جوری؟بعدا چرا نباشم؟

فکرشم نمیتونم کنم
پاسخ:خوب این هم نظر توست عزیزم....


EMo BOy
ساعت9:23---30 مهر 1391
خواهش میکنم کارنکردم منم هرکاری میکنم تافراموشش کنی البته فعلا شانس با اقا مرتضی

اخه هم من بی کسم هم...

دیدی الان به من به خاطر بدبختیم میخنده ای وای...
پاسخ:هر کسی که بخنده بد تر از اون سرش میاد... امیدوارم روزی برسه که تیکه تیکه های عشقش و از خیابونا جمع کنه.....


Mortezak
ساعت21:11---29 مهر 1391
حرفاتو دقیق یادت باشه فیریک میبینیم کی میسوزه از فردا منتظر باش جوجو و ببین کی میسوزهپاسخ:من نمیسوزم ... به چی میخوام حسودی کنم ؟ به تو ؟ به تو که ... البته یادت باشه خلایق هرچه لایق .... تو لیاقت خوبی و نجابت و خانومی من و نداشتی ....

EMo BOy
ساعت20:46---29 مهر 1391
چی شد؟

اون گفت اشتی کردیم؟

پس چی شد؟

موندم توش؟

وای چی شد؟

باورم نمیشه دروغ گفت؟
پاسخ:دروغ ؟ کاش دروغ میگفت ....


Mortezak
ساعت11:21---29 مهر 1391
هه هه امو بوی.....سوختی؟

بادبزن بیارم؟پاسخ:سوختن تو رو هم میبینیم و با هم بهت میخندیم عوضی ...


♥دیوونه خونه♥
ساعت21:05---28 مهر 1391
جمله قشنگی بود ...
پاسخ:مرسی از لطفت


EMo BOy
ساعت18:22---28 مهر 1391
سلام دیگه نای نوشتن ندارم امروز بدترین روز زندگیم بود.عشقم برای همیشه رفت تنهاشدم دوباره بدبختی ولی دیگه عاشق نمیشم

برای همیشه رفت حالا من موندم وخاطراتش که نمیشه فراموش کرد

شدم باغبون بی گل...

کارم فقط شده گریه
پاسخ:وای ... خدای من ... واقعا متاسفم ... خیلی ناراحت شدم .... امیدوارم بتونی با این موضوع کنار بیای ... هر کمکی ازم بر میاد حتما بگو...


EMo BOy
ساعت14:10---28 مهر 1391
با مطالبت حال میکنم اونجور که بوش میاد تغییر کردی!!!!

تموم شد شک ندارم فراموشش کردی!!!
پاسخ:با کمال احترام باید بگم خیر ... شک نکن که یه درصدم فراموشش نکردم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 28 مهر 1391برچسب:,| 12:53|ملینا آریا|

MisS-A